top of page

Autoimme ErgoFinlandia ryhmittelemään laajaa tuotevalikoimaansa verkkosivuillaan

On elintärkeää yrityksen kannalta, että verkkosivut ovat selkeät ja mielenkiintoiset. Svart Company teki design auditoinnin ErgoFinland Oy:n uusille verkkosivuille keskittyen tuotteiden ryhmittelyyn sivustolla ja ehdotuksen tuotteiden ryhmittelystä, jotta haluttu tieto on helposti ja nopeasti asiakkaan saatavilla. Kun verkkosivut ovat asiakasystävälliset, ne myös myyvät paremmin.

Joskus kaikki meistä on käynyt joillakin verkkosivuilla ja miettinyt, että mihin tästä nyt pitäisi navigoida? Kärsivällisyys on loppunut jo heti alkumetreillä ja olemme poistuneet sivuilta.


Siinä vaiheessa yritys on menettänyt potentiaalisen asiakkaan.


On siis elintärkeää yrityksen kannalta, että verkkosivut ovat selkeät ja mielenkiintoiset. Selkeällä ja mielenkiintoisella tarkoitamme, että yrityksen pääviesti tulee selkeästi esille, joko sanoin tai visuaalisesti. Tämän lisäksi verkkosivulla vierailevalle käyttäjälle pitää välittyä selkeästi se, mihin sivustolla tulisi navigoida, jotta löytää haluamansa tiedon.


Tällaista verkkosivujen katsausta ja asiakasystävälliseksi päivittämistä kutsutaan myös verkkosivujen design auditoinniksi.


Svart Company on ollut mukana auttamassa ErgoFinland Oy:n uusien verkkosivujen kehittämisessä tekemällä verkkosivuston design auditoinnin, jossa keskityttiin tuotteiden ryhmittelyyn sivustolla.


ErgoFinlandilla on laaja valikoima erilaisia ergonomisia toimistovälineitä, sekä toimistotiloihin että kotikäyttöön. Svart Company teki ehdotuksen siitä, miten tuotteet kannattaisi ryhmitellä, jotta haluttu tieto on helposti ja nopeasti asiakkaan saatavilla. Tämän lisäksi avasimme laatimamme ohjeistuksen avulla, miksi tämän tyyppinen ryhmittely kannattaa tehdä ja mitä hyötyä siitä on. Tällainen ryhmittely on paikallaan, jos yrityksellä on paljon erilaisia tuotteita tai palveluita valikoimassaan.


Tästä pääset katsomaan miten ErgoFinland on ryhmitellyt ison valikoimansa - www.ergofinland.fi.


Aika selkeä, eikö olekin? 

Jos kaipaat apua omien verkkosivujesi kanssa, ole yhteydessä meihin! 

bottom of page